لطفا کلاس عشق و عاشقی را پایین نیاورید

بسیج مرودشت

وبلاگ خبری تحلیلی مذهبی بسیج مرودشت

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ بسیج مرودشت خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

بسم الله الرحمن الرحیم

«می خواهم خودم، برای آینده ام تصمیم بگیرم.»
«می خواهم خودم، همسر آینده ام را پیدا کنم.»
«من به دنبال عشقم هستم.»
1) ببخشید! شما چندسال دارید؟ چند درصد از شرایط ازدواج برای شما فراهم است؟ گمان می کنید مردم آن قدر ساده اند که مهم ترین سرمایه هایشان را در خیابان رها کنند تا شما بدون هیچ زحمت و تلاشی آن را از آن خود کنید؟
این جمله را به یاد داشته باشید: « برای سنجش میزان عقل دوست خود، مطلب محالی را بگو، اگر باور کرد، در عقل او شک کن! »
آیا ممکن است خانواده ای دخترشان را که سال های زیادی برایش زحمت کشیده اند، در خیابان رها کنند و منتظر بمانند تا نوجوانی او را از آن خود کند؟!

2) در داروخانه ها، قسمتی وجود دارد که داروهای کمیاب و خاص را در آن جا نگهداری می کنند. در ادبیات دینی هم واژه «عشق» همانند دارویی کمیاب است که فقط افراد خاص می توانند از آن استفاده کنند؛ پس لطفا در استفاده از این کلمه حسّاس باشید و خود را فریب ندهید!
ویادتان باشد:
دلیل آبکی از دین نیاور
نگاه تلخی از شیرین نیاور
اگر ظرفیتی بالا نداری
کلاس عشق را پایین نیاور[1]

منبع:
[1]. محمدکاظم بدرالدین



گلچین 10 سال مداحی بازی جنگی (تیراندازی و رزمی) معجزه حفظ قرآن کریم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه